Det gör ont när jag håller kvar

2009-01-17 @ 00:31:41
Det var då Linda som åkte ut ur Let's Dance....Det var faktiskt några av paren som jag tänkte mig som kandidater som skulle kunna åka ut ikväll. Och tyvärr var hon en av dem...Men hon var definitivt bättre än en annan person.

Efter Let's Dance började någon ny serie, jag tror den hette "Samantha who", men jag är inte säker. Det var iaf med Christina Applegate. Jag tror hon är mest känd från "Våra Värsta År" och "Jesse". Den var faktiskt helt okej, jag kände först inte till henne, men sen kopplade jag att det var hon.

Därefter såg jag Lipstick Jungle, nästan detsamma som "Sex and The City". Finns en skitsnygg kille i denna nya serien.......HOT!!!!!!!!

Strax ska jag väl gå och lägga mig, men tänker på alldeles för mycket. Och det gör ont. Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag blir så jävla irriterad att jag inte vet hur jag ska hantera det. Jag blir så less! Som förstör hela min uppfattning om dig. Jag tycker verkligen synd om dig. Jag ska försöka inte bry mig. Men tyvärr har du ristat in ett minne som inte går att radera. Vad gör du??????????

byebye

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback