Waiting for a star to fall

2009-02-28 @ 22:55:51
Lördagskväll är det och snart är det söndag som betyder en dag kvar till skolan börjar, wohoo! Vart tog det här sportlovet vägen egentligen? Har man ens hunnit tänka något?
I måndags var jag i stan och klippte mig och shoppade.
I tisdags var jag hos tandläkaren, köpte choklad till Björkmans Bilskola som tack för hjälpen till körkortet.
I onsdags gjorde jag lite skolarbeten, det var riktigt duktigt gjort av mig om jag får säga det själv.
I torsdags var jag hos mormor och morfar och bakade massa mumsiga godsaker. Kvällen fick spenderas med tjejerna på restaurang med mat och prat och lite senare med bio, "I taket lyser stjärnorna". (Lilla Tsatsiki har blivit stor)
Igår, den sista lediga vardagen på länge, så spenderade jag tiden framför tv:n.

Nu kommer det att bli att man längtar till påsklovet, då kommer jag att befinna mig i Gävle. HELA DEN VECKAN! Jag tror att det är 4 veckor kvar. Woohoo. (Här försökte jag låta lite sarkastisk)

Ahora voy a dormir en mi cama. Estoy muy cansada. Buenas noches, amigos.
Besos y abrazos♥

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback