Så är det....

2009-02-11 @ 21:24:44
Blodkärlen i näsan har spruckit igen. FAN! Jättekul alltså. Efter man har varit tät i näsan och sedan försökt snytat sig, så spricker kärlen och blodet forsar. Jättekul alltså. Man behöver bara sitta här och göra ingenting, senare känner man att det rinner ur näsan, så det är bara att springa och hämta papper och luta sig bakåt och hoppas att det slutar. Jättekul alltså.  Hoppas jag kan slippa det imorgon när jag ska tillbaka till skolan, jag vill inte ha näsblod i skolan.

Som sagt blev det ingen skola idag, kände mig inte alls bra imorse..Jag kan väl inte säga att det är mycket bättre, för då ljuger jag, men jag ska i alla fall till skolan imorn. Jag har inte tid att sitta hemma och göra ingenting. Har ingen lust att göra något när man är det. Har inte haft något att skratta med eller prata med. Jättekul alltså. Men imorn, kanske jag kan få tillbaka min sociala kompetens.

Ska gå och lägga mig nu, och förhoppningsvis må bättre imorn. Tillräckligt bra för att kila mig till skolan. Fast innan jag ska somna, så ska jag nog läsa några sidor i min engelska bok, som ska vara utläst till nästa fredag. (Jag började idag.) Jättekul alltså. Det blir att lägga på ett kol.

Natti natti ♥

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback