Måst bli bättre

2009-02-11 @ 11:03:39
Ligger hemma i soffan och hostar sönder mig! Hostar så man inte får luft, blir röd i ansiktet. Jag tror inte det är på vägen upp mot underbart direkt. Kände av det först i måndags, på första lektionen. Jag var seg på något sett, orkade inte gå. Var väldigt trött. Jag bestämde mig för att åka hem. Jag hade också kört själv till skolan den dagen, så jag fick vara extra försiktigt på vägen hem, eftersom jag inte var på topp. Jag blev också hemma igår, men kände mig bättre så jag trodde jag skulle till skolan idag. Men imorse när jag vakna var det inte bra, fick vara hemma igen. JIppi!!!!! Inte alls, så tråkigt här hemma, finns inget att hitta på. När man är så här, känner man heller ingen ork att plugga även fast det behövs mycket väl! Vill inte vara från skolan heller, för man missar så mycket. Hoppas jag blir bättre.

Ska försöka sova lite till idag, kanske kan känna mig mer utvilad än vad jag gör nu.

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback