JAG ÄR GLAAAAAAAAAAAD!!!!!!!!!

2009-02-03 @ 17:44:54
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHH, ni förstår inte hur glad jag är!!! JAG FICK KÖRKORT IDAG! Jag hade uppskrivningen igår morse...som jag klarade! Men ingen visste om det förutom mamma, pappa och vännerna Bella och Mikaela. Jag berättade det inte för alla, för då skulle det vara så spänt..... imorse var värst när jag hade uppkörningen....precis 5 minuter innan trodde jag fan att jag skulle spy, men när läraren kom ut och jag fick känna av hur han var som person, så kunde jag slappna av....och så förstås, så klarade jag körningen också...så nu har jag körkort! Shit, så jädra overkligt... Jag gick till skolan, där satt några från klassen och jobbade....Mikaela frågade om "jag hade hål i tänderna?"...alla skulle tro att jag var vid tandläkaren idag. Sedan kom vi på att om jag klarade det så skulle jag säga att jag inte hade några hål, men om jag inte klarade det så hade jag hål.....det var kul när jag sa att jag inte hade några hål, då sa hon GRATTIS, och ingen förstod vad som var kul med det liksom....men sen så sa vi att det var ett kodspråk, och sedan berättade jag hur det verkligen låg till...och alla blev förvånade och jätteglada för min skull att jag äntligen fått körkort... Så himla kul!!! Jag är så glad!!! Jag hade ett stort smile på fejset hela dagen, och det har jag ännu. Mamma, pappa, syrran och jag ska ut och äta ikväll, på grund av att jag klarade det.....ska bli mysigt! =)

Jag grät när jag ringde hem och berättade det för mamma, hon hade vart så nervös för hur det gick....hon var nog det mer än mig! Gud, jag kan ännu inte förstå det!!
Naj, nu ska vi kila....och äta god middag....men det vet inte jag egentligen...jag har ingen aning om vart vi ska äta..Så vi får se! =)
Byebye
HAAAAAPYYYYYYYYY!
Zenita

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Du är så jäkla duktig!=) Glad för din skull <3

2009-02-03 @ 18:40:45
Postat av: Carola

snygg bild på dig!!! (inte längre fjortis)hihi. Katri hälsar grattis till körkortet!

2009-02-03 @ 22:20:26
Postat av: Li

Grattis till körkortet! Bra jobbat, du har verkligen kämpat! Kram

2009-02-03 @ 22:36:06
Postat av: maria

GRATTIS! :D

2009-02-03 @ 22:52:00
Postat av: Z

TACK SÅ JÄTTEMYCKET, ALLIHOPA!(Du får hälsa TACK tillbaka till Katri, syrran!)

2009-02-04 @ 17:28:28

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback