Alltför länge!

2009-02-18 @ 16:13:45
Ojsan hoppsan. Det var ett tag sen jag skrev nu. Det är definitivt INTE för att jag glömt det, verkligen INTE. Det är bara det att nu är det väldigt mycket i skolan och jag hinner inte med. Jag får därför prioritera det först. Jag har inte vart inne på datorn, för då vet jag att jag blir fast här och det är inte bra. Som nu till exempel, jag hade inte suttit här om jag inte behövt info from the Internet. Så fort jag skrivit lite här måste jag fortsätta med svenskan och när jag blivit färdig med det ska jag försöka läsa så mycket jag bara kan i engelskaboken. Jag ska läsa ut den till på fredag och jag har typ halva kvar, typiskt mig. Why? Men som tur är så är boken riktigt intressant, därför kommer det gå bra med att läsa ut den snabbt, förhoppningsvis. Naj, jag måste nog gå tillbaka till arbetet.

puss ♥

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback