Frustrerad, ledsen och arg!

2009-12-08 @ 22:13:02
Ska jag orka skriva några ord ikväll? Ja, det kan jag väl bidra med.
Inte för att jag känner för det. Men jag behöver bara skriva nånting. För jag är ARG. Allt är bara skit! Skolan vet jag inte hur den går. Nån gång ska väl bli den första gången som man får ett G. Ett G!!!!! SKIT! Men det är inte mitt fel. Det är inte jag som ska lära ut vad jag SKA lära mig. Så det är inte mitt fel att det går dåligt på proven som är 50 gånger svårare än de i boken. Och jag förstår knappt dem i boken heller. JAG FÖRSTÅR INTE! Jag blir så frustrerad och ledsen för jag får inte den hjälp jag behöver. Hur ska jag då kunna få högre betyg om ingen hjälper mig?

Aah! Det här är inte rätt. De bedömmer helt fel. ALLIHOPA! Jag kommer fan inte komma in på det program som jag kommer läsa efter gymnasiet. För jag inte har tillräckligt med poäng.
Jag vill ju förstå allt jag gör nu. Men det går bara inte! In genom ena örat och ut genom det andra. Och fotografiskt minne har jag inte heller. Aschshdk! Blää! Jag kommer verkligen inte våga titta på betygen sen när jag får dem. Jag har ett halvår på mig att försöka bygga upp dem. Jag gör så gott jag kan. Men med ett tajt tidschema så hinner man aldrig!

vad ska jag ta mig till?? :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

Zenita! Ta det lungt! Du fixar detta! Du gör så gott du kan och är övertygad om att det är tillräckligt! Vad vill du komma in på? Man kan via studera.nu gå in på tidigare statistik för intagningspoäng på olika program, kanske kan lugna dig lite. Önskar att jag kunde hjälpa dig, men det var så länge sedan jag läste dina kurser så det skulle nog inte fungera, man glömmer snabbt när man inte använder kunskaperna...kraaaam. snart jullov, tänk på det!!/Elin

2009-12-14 @ 20:44:26

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback