artwork

2009-12-30 @ 17:22:29
Nu var det ett tag sen IGEN! Men jag skriver inget för att jag har inget roligt att skriva. Och så har jag ingen lust heller. Men hur svårt är det egentligen att skriva ett par ord varje dag..?

Allt är bara finemang här i alla fall. Julen är över, och nu njuter jag av näst sista dagen på detta år. Ännu ett år har gått. Yee! Fort går det. Nu är det bara 5 månader kvar tills  jag tar studenten. Och det är inte länge. Det är mycket jag ska hinna med. Jag ska söka in till högskola, och det lutar mycket åt Borås faktiskt. Så nu ska jag bara be om hjälp från studie- o yrkesvägledaren i skolan. Jag har kollat in några progam också, men bara som hastigast. Ska kika in på det lite mer.

Ja, nu har jag skrivit lite iaf.
Tänkte också bara visa en helt underbar bild som min kompis Anna gjort åt mig, fick den som julklapp. Jag gillar den verkligen!! Hon har ritat mig.

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback