Olycksdrabbad joggingrunda

2009-08-03 @ 00:07:02

Joggingrundan förut var hur skön som helst, men ett rent helvete. Först går skosnöret upp, så jag måste stanna och knyta det. Sen måste jag re-set håret i en toffs. Snodden ramla ur, så var tvungen att stanna och sätta upp håret klokt. (två ggr fick jag göra det).  Sen håller jag på att snubbla, på vad vet jag inte....så fick jag kramp i vaden..men det sket jag i, jag fortsatte ändå! Hmm, otursdrabbad runda. Buhu! Men annars gick det väl bra. Synd att det blev fler stopp än 2..

Såg Privileged förut. Inte något speciellt med det avsnittet, därför inte värt att nämna.

Puss


Kommentarer
Postat av: adina

jäklar vad det händer saker ibland!



tack så mkt :)

2009-08-03 @ 00:42:18
URL: http://lillsmuurfen.blogg.se/
Postat av: Anonym

läser du mogis.se blogg?

2009-08-03 @ 03:55:02

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback