Så går det

2009-04-08 @ 12:06:33
Hallojsan

Allt bra med er?  Med mig är det bra, lite trött bara. Det är inte så jätteskönt att sova på en madrass på golvet alltid. Vissa nätter har man kunnat somna utan problem och sovit hela natten igenom, men vissa andra nätter går det inte alls. Man ligger då och vrider och vänder för det är obekvämt. Det är sömnen man längtar till mest när man åker tillbaka till Gotland, då man får sova i sin egen säng igen.

Just nu funderar jag seriöst på att hoppa i duschen. Det skulle allvarligen sitta skönt. Sedan senare på dagen är det jag som ska stå bakom spisen och laga mat. Det blir kyckling med wok. Det ska bli gott. Tar lite tid bara att steka kycklingen. Men det ska nog gå bra.

Fösöker också precis nu försöka hitta lite musik på brorsans dator, men det var seriöst inte speciellt mycket. Bara tråkig musik. Jag antar att han har det mesta på skivor eller nått.

Innan jag sticker vill jag bara säga Grattis till min andra bror Dennis som blir 24 år idag!!!
Dennis 24 år <3
GRATTIS!! <3

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback