Räddad av Ikea

2009-04-12 @ 19:06:39
Idag har inte hänt så himla mycket. Det kanske har varit värmen som just idag när den vart som varmast slagat all ork ur oss? Vem vet.....Det har i alla fall vart väldigt varmt idag. En riktigt sommardag verkligen. Har varit minst 18 grader i skuggan och därav borde det varit mer i solen. Jag satt en liten stund på balkongen och stekte mig, men det gick inte att sitta för länge, för det började brännas riktigt rejält. Men man ska väl inte klaga när solen väl är framme och värmer gott.

Mot eftermiddan stack vi in en snabbis på Ikea där jag äntligen fick köpa mina möbler och förvaringssaker. En bokhylla, en spegel och 4 förvarningslådor i färgerna vit och mörkblå. Det ska bli kul att få upp de på mitt rum när jag kommer hem. Men det får nog bli nästa helg då man kanske har mer tid för denna vecka kommer jag inte ha det. Inte förrän kanske på torsdagkväll har jag tid. Vi får se.

Nu sitter vi framför tv och ser något, jag vet inte vad det är. Men jag måste få se Gossip Girl, det får jag absolut inte missa. Så nu kilar jag iväg!! Bye
Bokhylla, Expedit, svartbrunBokhyllan från Ikea
Spegel, Stave, svart ramSpegel från Ikea

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback