~ Monday ~

2009-04-06 @ 12:35:03
Sitter på kontoret i brorsans lägenhet i Gävle. Jag skulle bara skriva ut ett litet dokument till mamma härifrån, men jag tog mig friheten att skriva ett litet inlägg här också. Här är det bara bra med mig! Hur är det med er då?? Vi kom då hit i lördags eftermiddag. Vi gick då ner på stan och åt mat, för det hade vi inte hunnit med innan. Vi gick till Gallerian Nian, där inne finns en restaurangkedja kan man väl säga. Jag beställde lite friterad kyckling med ris och sötsur sås. Riktigt gott faktiskt. Men  man blev lite skeptisk över det, med tanke på sabotaget som har vart nu med kyckligen då man har hittat tonvis med glas i Kronfågelns kyckling. Elände! Det är hemskt. I alla fall, jag hittade inget glas i min kycklingrätt.
Sedan gick vi lite på stan. Det var ett så underbart väder. Solen sken och mitt humör steg till det bättre för varje sekund som gick. Det var hur varmt som helst. Man såg människor som gick i kortbyxor och kortärmad. Jag hade min vårjacka på då da, men jag måste säga att även det blev faktiskt lite varmt. Gårdagan var lite kyligare, speciellt på förmiddagen, men mot eftermiddagen blev det varmare och då kunde man sätta på sig vårjcakan igen. Det blev även igår en tripp på stan, jag köpte en tröja och ett par örhängen på Gina Tricot. Igår kväll åkte vi hem till brorsans flickväns föräldrar och åt Tacos, jättegott.

Idag ska vi gå en liten promenad lite senare efter maten som tillagas just nu. Och ikväll blir det kanske till och med bio. Vi ska nog gå och se The Fast and The Furious, den nya. Det kommer nog att bli kul. Mamma och pappa har typ inte vart på bio på över 20 år, så för dem kanske blir det extra kul.....eller så blir det tvärtom, vem vet??

Nu ska jag låta er fortsätta med det ni säkert höll på med och så ska jag fortsätta med det jag höll på med. Vi hörs snart igen.
Puss

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback