Gyllene dag

2009-04-23 @ 22:00:25
Dagen började för min del vid tio över 7 då jag först steg upp. Åt frukost i lugn och ro, läste tidningen, men hittade inget intressant. Sedan klädde jag på mig och packade ordning väskan. Jag tog bussen vid halv 9, där jag och Anna gjorde sällskap. Man kom till skolan vid 9 ungefär. Då var det svenska som gällde. Vi fick veta att vi inte har någon svenska imorgon och det är ju helt underbart för då slutar vi typ 1 och det är väldigt skönt. Speciellt eftersom det är en fredag.

Sist på dagen var det matteprov som gällde. Det var jättesvårt tyckte jag, men jag hoppas innerligt att det gick bra. Det var sista provet som vi hade nu. Men det som gäller nu är Nationella Provet istället. Men det är ju inte direkt något man kan plugga till. Man får väl läsa igenom lite av det som vi räknat om nu.

Bussen tog jag vid halv 4. Idag hade jag ingen bil så det fick bli buss. Jag klev av i Vibble och hälsade på mormor som inte var hemma. Det var ju typiskt. Men min morbror var där, så jag kunde iaf vara kvar där tills mamma och mormor kom tillbaka. Jag läste några av uppsatserna till engelskan som vi ska betygsätta. ENKELT liksom.

Imorgon blir det bilen, som dessutom måste tankas. Också imorgon ska jag och Mikaela tillbringa eftermiddagen tillsammas. Vi skulle nog hyra någon film och nog gå på stan. Vi får se ännu, inget är bestämt.

Nu ska jag gå och lägga mig för jag ska upp tidigt imorn. Usch, orkar inte. Vill sova. Jag kanske borde ha gått och lagt mig tidigare. Woops!

Gonatt! Puss =)

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback