JAAAAA!!!

2008-09-22 @ 20:40:26
Äntligen klar med mitt engelska arbete! Eller, nja, det ska väl finputsas en aning... Men inte mycket. Det är bara Power Pointen, som ska justeras lite, annars är det så gott som klart! fast nu ska jag bara försöka printa in allting i mitt lilla huvudet, men helt misslyckat kommer det nog inte bli. Än så länge, så ser det ljust ut!
   Jag trodde att Power Pointen inte skulle ta så lång tid, men det gjorde den :/ hoppas bara att den blev bra... Lite flaschig, kanske för mycket.... Måste antagligen tona ner den lite, annars kommer den ta all uppmärksamhet..Det vill vi ju inte, uppmärksamheten ska ligga på det som kommer ur min mun... Förhoppningsvis kommer de uppfatta något som jag säger ;)
  
  Efter skolan drog jag och Mikaela hem till hennes, där vi åt lite kladdkaka.... eller nja, mycket kladdkaka...Och det var jättegott..... Vid fyra tiden gick vi till busstationen.....När vi stod där, såg jag en gammal buss komma in på stationen, parkerad en bit bort..... Jag skoja med Mikaela att det säkert kommer vara den bussen som hon skulle få åka med.....fan vad kul det skulle va, om det var så.....Men inte trodde vi seriöst att det skulle bli så...... Hade hon otur eller vad? Japp, det blev den bussen.... Ett sarkastiskt skämt, blev verklighet!!!! hahahaha

Det var lite kul faktiskt!!!
 

This is the beautiful buss....Muppbussen som vi kallar den!! hahahahahaha

Kommentarer
Postat av: M

Haha, man är ju de mobbade barnet:P

2008-09-22 @ 22:36:23
URL: http://mhederfeld.blogg.se/

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback