While I was laughing

2008-10-20 @ 21:24:04
Första dagen på lovet har gått, snart. Vad har man gjort?? Ingenting. Lade mig vid 2-tiden...Aa, när man har lov så tror man att man kan få sova länge, men nej.... halv 9 ringer telefonen, så jag måste springa upp och svara eftersom ingen annan var hemma...Jag hatar att svara telefonen, precis när man e nyvaken. Man kan ju inte prata, hade då en låg och krasslig röst.. Och det värsta är att det inte var någon annan i andra änden, fan vad upprörd jag blev då! Sen kunde jag inte somna om...så det var bara att stiga upp!!

Satt vid tv:n för det mesta, såg lite allt möjligt.... Japp, sedan är jag jävligt sur på tv-boxen uppe, den hakar upp sig hela tiden. Jag har sån stor lust att kasta den i golvet o i väggen! Den har aldrig vart så förut, varför ska det vara så nu!?
Har även suttit mycket vid datorn idag.
Snart börjar Prison Break..... Efterlängtat!!! :)

Imorn blir det inte att sitta hemma och slappa, kanske på eftermiddan, men först.....så ska jag köra imorn...det ska bli kul...Hoppas jag kan lära mig något nytt! Vi ska backa och sånt runt hörn, osv. HAHA, låter kanske inte så kul, men vi får se!! ;)

Nej, nu ska jag fortsätta med mitt "ingenting görandet" :)
See ya

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback