Obetingat stimuli --> Obetingad respons --> Betingad respons??

2008-10-09 @ 20:47:37
Fatta ni?? Ok, det gjorde inte jag!! Haha
Hade psykologi-prov idag! Det kändes som att det gick hyfsat bra, hoppas att det kan visa sig vara så också! Jag svarade på allt, men om det är rätt är en annan sak. HAHA...Jag hoppas på det bästa iaf!

Var även vid skolsystern som verkligen var pratsam! Hade en viss Micko med mig, som försökte lätta stämningen lite!! :P HAHAHAHAHAHAHA.
Sköterskan sa inte så mycket om mitt finger, som ännu är svullet och lite svart! Men vi lindade in det iaf... Var lite svårt att skriva med det, eftersom jag även är högerhänt..Jättekul!!! Så när jag skrev provet, fick jag typ kramp i fingrarna, eftersom jag höll handen helt missbildat! :P
Men det gick!!! :D
Nu väntar jag på att en viss person ska höra av sig, som ännu inte gjort det!! :)
Naj, det var nog det för idag! PUSS

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback