Long time no see

2008-11-08 @ 23:27:39

Sorry att det var ett tag sen! Har bara inte haft tid, och ibland inte känt för det! Även om det kanske har vart mycket jag kan kunnat skriva om! T.ex om proven jag skrev för typ några veckor sedan! Det gick bra på alla faktiskt, jag är jättenöjd. Men ligger alltid PRECIS en poäng ifrån. HAha. Men nu tänker jag verkligen ge mitt allt! Jag ska styra mig till den väg jag tänker ta! Önskar bara jag hade en karta jag kunde följa! Which path should I choose!? Help me!

Okee, sist vad jag kan komma ihåg jag skrev var lite om mina kusiner. De var nere förra veckan! de åkte hem i lördags :( Saknar dem redan. Men det är bara lite mer än en månad tills de kommer igen. Då JULEN har kommit! Fatta liksom att det snart e jul! Helt OTROLIGT!

Denna vecka har det inte hänt något speciellt, jag har faktiskt pluggat ganska mycket. Var på extramatten både i måndags och i tisdags. Och det tänker jag fortsätta med, länge!! Snart har vi prov också, och jag fattar verkligen ingeting! På våra mattelektioner, får man inte tillräckligt med hjälp. Vi behöver fasen en lärare till! Hur annars ska vi klara proven, om vi inte får den hjälp vi behöver??? :/ I onsdags var jag hos mormor och bakade lite! Inget blev iaf direkt misslyckat den här gången. Vi var riktigt belåtna med resultatet!

idag var en dag jag längtat till. Jag ville se pappas min när han läste tidningen! Jag hade skickat in en fars-dag-hälsning. jag kom ner imorse, då såg jag honom läsa tidningen! Sedan såg jag han bläddra förbi sidan med alla hälsningar. Men jag hade inte väntat mig ngt annat.. Till sist, när han gått rev jag ut sidan, ringade in min hälsning....lade den på hans plats...Men fick jag en respons`???= Nej! Han såg det väl inte för han hade inga glasögon. Sen senare kunde jag hålla mig, kunde ju inte låta honom missa min hälsning heller. En hälsning som var: "GRATTIS PÅ DIN DAG! JAG ÄLSKAR DIG ÖVER ALLT ANNAT! PUSSAR FRÅN DIN LILLA DOTTER ZENITA!"

Han blev lite paff! och imorgon då fars-dag är, tänker jag baka en tårta till honom för en gångs skull! <3

Min bror Freddy och hans flickvän Emma är på besök över helgen. Mysigt. De åker imorn, men kommer till jul igen! hela familjen! <3

Nej, nu ska jag fixa lite annat! puss <3


Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback