En lugn hemmakväll?---> till en livlig filmkväll?

2008-05-15 @ 17:58:30
Ojojoj, nu var det ett tag sen igen!!!  Men jag ska försöka skärpa mig, men ni kanske tycker det ät skönt att jag inte skriver, jag gör ju det inte så speciellt direkt! haha.....jaja

Idag har man haft engelska, där vi skulle ha bestämt ett ämne vi ska prata om..... (Fanny, I need to talk to you!! :( )
Sedan hade vi ett två timmars långt nationella prov, för alla som hade steg tre i spanska, tyska och franska... Jag har då spanska, och det gick skitdåligt....... det var inte hur lätt som helst, hur tänker dom? Hur kan man gör ett nationellt prov på ett språk som man haft i kanske lite mer än tre år...hur mycket kan man då liksom? Dom tror säkert att vi lärt oss allting som finns att lära sig!!! Piss off liksom!!!

Jaja, sist på dagen hade vi historia, inte det bästa, men jag pina mig igenom det, som vanligt!! hehe...

Efter skolan hade jag och Mikaela bestämt att vi skulle gå på stan en stund och sedan gå hem till henne och se 27 dresses, men under tiden vi gick mot stan så bjöd vi in Jocke och Jocke på typ filmkväll, eller nått, på något vis, fast egentligen bjöd dom nog in sig själva. Men sen senare utvecklades det sig till något mer, nu ska även tydligen Tom och Christoffer komma....... Det blev från en ensam kväll med MIkaela till, säkert en annorlunda, livlig kväll med några grabbs. Där ser man, man ska aldrig säga vad man ska hålla på med, för då blir det något som inte skulle vara! Hoppas ni fattar!

Nu har jag och Mikaela precis ätit färdigt och jag skriver lite här innan killarna kommer runt sju.... Vi får se hur det blir, för Mikaelas tv funkar inte, så vi ska typ se film på datan, ´lycka till att se 6 personer på en liten bärbar data...HAHA.....det ska bli kul!!!!

Men jag måste gå nu, ska vara lite social!!!

PUSS!!! // Zenita <3

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback