Keep your head up!

2008-03-24 @ 16:02:49
Oj... Måndag igen, fast ingen skoldag!!! Det är ju påsklov!! Skönt.......

Idag kunde jag sova till 10, det var så skönt......Eftersom jag vaknat vid 8 nästan varenda morgon.... Gjorde i ordning lite frukost, rostade mackor med ost och ett glas oboy fick göra sällskap med mackorna! Satte mig framför tv:n......men fanns inget speciellt!!! Tråkigt!!! Finns inget att göra här hemma, så blir det väl när man bor på landet antar jag! Fast imorgon ska jag och min roliga Anna gå på stan en stund........ (Vi ses på bussen halv 12!!!!) Men jag ska nog inte handla så mycket, det blir väl att fönstershoppa.....Jag ska ju till Gävle på fredag, så jag antar att jag får spara lite tills vi åker!!! Det ska bli kul att träffa honom igen, SAKNAR DIG "PEPPY"!!!!

Aa...... Nu ska jag se lite mer tv och sedan duscha!!!! Ha en bra solig dag! ;P

Kram // Zenita
           
                       image7
                                 Vilken årstid tycker du e bäst???!!! ;P


Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback