When you believe........you'll know it'll suck

2008-12-23 @ 13:44:10
Jag längtar till imorn. Då kommer alla hit och äter god mat. Julbord bestående av massa intressanta nya och gamla rätter. Det godaste är julskinkan självfallet, därtill senapssill och potatis. Mums! Däremot så gör vi inte det först. Alla kommer vid 2-tiden, så främst blir det lite glögg, tillsammans med russin och nötter. Gött! Därefter kikar vi på Kalle Anka klockan 3, som alltid. Lite av en tradition. Längre fram ska maten lagas och dukas fram fint på bordet, kommer självfallet bli ett överflöd med mat, som det blir varje år. Mot kvällen, runt 6-7-tiden blir det julklappsutdelning. Mysigt, när alla sitter tillsammans i vardagsrummet och öppnar dem tillsammans.

Det finns bara en sak jag vill ha i julklapp, men det är inget jag kan få av familjen. Men jag tänker inte berätta vad det är. För det är bara en inbillning som jag kommer ha för mig själv. Jag ska försöka inte tänka på det, för då kommer jag antagligen bara bli besviken.

Peace out // Zenita

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback