Sitting with a warm cup of chocolate in my hands

2008-12-14 @ 17:58:22
Kom hem för en halvtimma sen ungefär. Har vart i Vibble och röjat..Haha, nää.... Mamma kom upp och väckte mig vid 11 och fråga om jag skulle med till stan (nja, halvvägs, de skulle släppa av mig i Vibble, för hon o pappa skulle julhandla, då fick jag inte följa med. De skulle sedan hämta mig för att vi skulle åka vidare till ett kalas.) Ja, hur som helst jag var helt slut, gick typ o la mig vid halv tre kanske.....Haha, men får väl skylla mig själv :P Japp, steg upp åt frukost en kvart senare blev det lunch. Sen bar det vidare till Vibble! Jag o Moffa var hemma, resten var i stan och julhandla. Jag läste i min bok "It's OK, I'm wearing really big knickers!" HAHAHA

IAF, nu så sitter jag med en varm kopp choklad i soffan och väntar på att OTH ska börja. Få se vad för sjukt som händer ikväll! Man blir förbannad. Ehm, så, måste kila, ha det tills vi hörs igen

byebye

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback