Nu har det verkligen slagit slint

2008-12-29 @ 21:46:08
Sitter nu och kollar på något program på tv400, men kommer inte ihåg vad det heter. Typ något med " The secret lif of the american teenager" eller något i den stilen...Sitter och skrattar för det mesta, men det är inte för programmet, utan för min kusin Noah.. ni skulle ha hört honom. Han kom upp skrikande från trappan " Zenita har en pojkvän, som hon inte får se igen" Så upprepade han det minst 100 gånger...och han håller ännu på...Han vet tydligen något som jag inte vet. Jag visste inte att jag hade en pojkvän....? haha, lite roligt.....det var ju snällt av honom att också att han säger "..som hon inte får se igen" det är ju alltid något man vill höra.. haha

Måste fortsätta se på programmet och höra på Noah och hans upprepande sång om min så kallade "pojkvän"
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Haha, det är alltid lika kul att få höra sånt:P Du kan ju bara fråga mig!;)

2008-12-30 @ 15:07:47
URL: http://mhederfeld.blogg.se/

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback