F**, repade nästan bilen ;)

2008-12-28 @ 19:42:47
Var då ute och körde med syrran idag. Det gick bra, förutom vid två tillfällen. Körde på en ganska smal väg och så fick jag möte uppe i allting, så jag skulle ut på kanten. Men jag kom lite fort i kurvan, så skulle jag då ut på kanten så han kunde komma förbi.... Vi hamnade nästan i diket, och när jag skulle iväg, fick jag motorstopp också mitt i allting... Shit happens! :P Sen så när vi kom hem till mitt igen, och skulle parkera nära kanten, så kom jag lite fort igen, och svängde in lite för mycket, så jag höll på att köra in i en stålgrejs på vägkanten. Syrran ba: SVÄNG! BROMSA! REPA INTE MIN BIL! Jisses, jag vet vad jag gör....behöver väl inte skrika...Jag märkte väl det själv...HAHA!!
Jaja, men annars gick det hur bra som helst..Faktiskt jättenöjd med dagens insats. Först så körde vi ner till Gnisvärd, men vände nere vid fiskehamnen.....Körde upp till Eskelhem, mot Sanda, och Klinte....när vi kom till Klinte körde jag hemåt igen....fast jag körde inte direkt hem, tog en annan väg, så att jag fick köra lite till...Körde tillbaka mot Eskelhem, fast åt andra hållet, svårt att förklara! :D

Japp, när jag kom hem igen...Så såg jag, moster, och kusin Noah "Toy Story"-filmer....Haha, dem har jag inte sett på länge, det var faktiskt ganska roligt att se....När jag såg dem då, fattade jag inte "skämten", men nu gör man det! haha..

Om 20 min börjar Bones, det ska jag se, tillsammans med de andra....Får se vad som händer i detta avsnitt
Byebye kram<3

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback