Snart färdig...? :/

2008-04-27 @ 19:24:21
Jaha ja, nu är det söndag kväll....betyder att skolan närmar sig, som i sin tur leder till att ett arbete måste vara inlämnat...Något som jag inte längtar till.....men ärligt så bryr jag mig i inte.....eller kanske lite...jag vill ju inte få ett IG på det....men dum som jag är börjar jag än en gång att skriva på det nu...vi fick uppgiften för några veckor sedan, och jag började idag....visst e man duktig? Aa...så man har ju inte lagt ner så mycket jobb på det...så, man får se hur det kommer gå i slutändan. Mm.. och i eftermiddags åkte Freddy och Emma tillbaka till Gävle....sorgligt..men som tur är träffas vi om nån månad igen.....Jag, mamma, pappa...syrran och brorsan ska upp dit i juni....härligt!!!

Japp...nej..nu måste jag försöka få mitt arbete färdigt så jag slipper det imorn.....när stressen säkert kommer lägga i en växel!!! ;P hehe....

Kram // Zenita :P

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback