Kan det bli värre? :/

2008-04-20 @ 17:51:16
Det här har nästan varit den värsta helgen någonsin..... Fredagen var väl den enda så var något sådär......då man såg fram emot helgen, och bara att få sova......Visst funkade det natten till lördagen....Men under dagen blev det värre........ Fast värst blev det efter maten på kvällen.....Det kanske låter knäppt och kanske undrar varför jag berättar.....men iaf.....jag hade precis ätit färdigt och först efter en stund tyckte jag hade rester som satt fast bakom tänderna...hoppas ni fattar.....Mm.....det var väl inte mer med det, tänkte jag.....men morgonen därpå, kunde jag inte ens bita ihop min käken......Jag var så svullen längst bak i munnen, eller hur man nu ska säga, jag kunde heller inte äta frukost, för jag kunde inte ens tugga......och svälja var inte en fördel heller.....tänk på så mycket saliv man vill svälja, men så går det inte.....Usch....jag trodde jag skulle dö.....jag tror jag till och med började lipa.....men vad fan ska man göra, när man inte kan göra ett dugg åt det.? som tur var hade svullnaden minskat an aning, så jag kunde iaf få i mig lite mat......när jag visade min syster hur det såg ut....så sa hon.....det är visdomstanden som är på väg....sedan säger hon..."så hade jag också och det kommer inte bli bättre...jag har haft problem med mina i 10 år....." Hur tror ni jag känner mig då......ska jag lipa i 10 år till för att en jävla tand kommer bli min undergång? Hur ska jag stå ut? Hon bara skrämde upp mig mer.....knappast gjorde hon saken bättre :/
jag hoppas bara inte det kommer vara hur länge som helst, det klarar jag inte.....

Jädra visdomständer....vad är ni bra för? INGENTING!!!!

Zenita

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Aj du, de va ju de jag sa att jag trodde de va:/ Hoppas de inte blir mer besvär med dem bara! Kraam :)

2008-04-21 @ 15:49:51
URL: http://mhederfeld.blogg.se

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback