I´m tough, deal with it

2008-04-14 @ 18:35:53
Halloj
Måndagen har kommit igen......Japp, börjar redan räkna ner tills helgen kommer...........Gud, åkte in till skolan till halv 8, även fast jag inte började förrän halv 10. Jag kände att jag var tvungen, tvungen att fixa i ordning mitt No-skrivandet.

Halv 10, då min första lektion började, svenska. Jippi....några lektioner framåt ska vi se på Odysseén. Den känns ganska spännande, iallafall därifrån vi stannade. Kvart i 11 skulle tre klasser träffas i hörsalen, för att lyssna på några prata om "Steffen In Action", och vår klass var då en av dem tre. De hade pratat färdigt när klockan var kvart över 11, då slöt jag för dagen. Men jag stannade kvar och plugga istället. Ända fram till 2 satt jag i bibblan, sedan gjorde jag sällskap med Anna, Linnea och Hedvig ner till Vinäger. Jag köpte inget, medans de andra satt och mumsade på några väldigt goda mackor. Men Anna var snäll och lät mig smaka.....Tack! Det var jättegott!
Jag, Anna och Linnea tog bussen halv 4....
   Kom hem 4, satt och prata lite med morsan och satte sedan igång tv:n en liten stund. Snart ska jag plugga, men första ska jag nog ut och gå en liten stund.... Det är första gången på länge som jag vill det......haha.....

Nej...måste kila!
Pusselipuss // Zenita

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback