7/4-08 - Happy moments

2008-04-07 @ 19:13:10

Hej
Så, nu är det äntligen över......Har haft förhöret i samhällskunskap idag, det gick väl bra antar jag!!! Men det kunde säkert ha gått bättre!!! Men det är iallafall över, behöver inte tänka på det mer!!!

Man åkte till skolan tidigt, även fast man började sent.....Jag var tvungen för jag kände att jag behövde träna på samhällskunskapen lite extra, finslipa lite bara!! Hade svenska första lektionen vid halv 10, vi blev indelade i grupper så läste vi upp insändare som vi skrivit..... Och så skulle vi ge bra och dålig kritik på dem.....
Sedan blev det lunch, chicken nuggets.....Så gott!!! Fast currysåsen smakade typ ingenting!
Tränade lite till innan lektionen skulle börja, fast första 80 minuterna så hade vi besök av Försvarsmakten. Då kom tre personer, Veronica, Erik och Anders, som pratade lite om vad de gjorde, och om värnplikt osv. Det var ganska intressant för att vara ärlig!!
Sedan kom det som jag fasat för i flera timmar...FÖRHÖRET!!!! Det kändes som om jag plågades i det lilla rum vi satt i....det var så hemskt!! Men det löste sig ganska väl!!!

Sitter nu hemma och gör ingenting. Jag borde snart göra spanskaläxan som vi har till imorn. Hur ska jag hinna med den???
Jaja, time will tell!!
Hej då!! Kram // Zenita :P


Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback