5/4-08 - Lördag

2008-04-05 @ 16:50:51
Tjenare
Har haft en bra dag! Vart på lite bushumör! Jag och pappa har väl haft några roliga ögonblick idag!! ;P hehe.....
Vaknade strax efter klockan 10, när jag kom ner frågade mamma om jag skulle med till stan.... Efter hon sagt att de skulle till mormor och morfar, så hängde jag på...... Har inte träffat dem på flera veckor!! Vi kom dit vid halv två tiden, då såg vi lite tv först.....en vibrerande tv-bild...haha ;P Sedan tog vi en fika, drack till kaffe och åt lite kakor......Är väldigt trött idag, förstår inte varför, så jag behövde väl en liten kick av kaffet....hehe......
Jag hjälpte till lite med deras dator, var något med virusprogrammet som inte var helt på spåret..... De ville ha en väderprognos-bild grejsimojs på skrivbordet så jag fixade det, med pyttelite hjälp av pappa..... Ehh...aa...det var väl typ allt.......
    
Kom hem för en timma sen ungefär....och ska nu försöka göra lite samhällskunskap, som jag säkert tjatat om hur mycket som helst.....Men jag vill bara få det överstökat!!!!

Jag, pappa och mamma ska laga lite god mat ikväll......Lövbiff och pommesfrites, med bearneisås....Mmm, så gott!! I och med det så ska vi väl se på lite tv samtidigt!!!

Måste kila....så hade det fint!!! // Zenita

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback