Time for reading

2012-03-19 @ 09:02:48

Då var det dags för några dagars intensivt plugg! Speciellt då det är tenta på torsdag! Vilket jag verkligen ser fram emot(?)! Eller inte..... Det är helt underbart då man vaknar upp med halsont också, särskilt nu när jag sannerligen inte har tid med det! Det sänker ju motivationen till att plugga. Helt fel tidpunkt; som alltid! Men det är bara att hålla ut. Jag får käka många halstabletter och hålla tummarna att de fungerar effektivt.

Påsarna under ögonen blir man fantastiskt glada över! Jag har försökt följa dem så gott det bara går. Undrar hur det egentligen kommer gå idag? Har en känsla av att jag kommer somna när jag ska försöka läsa, eller se i kors :(
Håll ut Zenita!


Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback