Snowy Sunday

2012-02-12 @ 21:11:02
Jag har nog inte nämnt det, men i torsdagskväll åkte jag till pojkvännen (som jag då befinner mig hos nu) uppe i Trondheim och här ska jag tillbringa tiden en vecka till. Awesome! Även fast jag är iväg från skolan innebär inte det att jag inte har tagit med mig skolböckerna upp hit. Vi kommer mestadel sitta på skolan hela dagarna (han har föreläsning varje dag oavsett) och vi har båda två mycket att göra. Det blev några timmar i fredags och några timmar idag. Mina planer är att komma igenom ett kapitel varje dag (i MINST en av böckerna varje dag) och hittils har det gått rätt dåligt, men jag har bara varit här i knappt 3 dagar, 7 kvar. Igår sov vi ganska länge och på eftermiddagen drog vi till Lille London (pub) och såg fotboll (Manchester United vs. Liverpool). Efter det drog vi hem och Are och Fredrik spelade lite playstation och jag satt o surfade på datorn.
Senare på kvällen blev det film och mys med vin. (jag blir lätt påverkad av vin kan jag säga, oj oj.)
Idag har vi tvättat och pluggat. Are kommer väl sitta hela natten om jag känner honom rätt. Men det får han inte, han behöver ju sömn (även jag) om vi ska orka upp tidigt imorgon och gå till skolan tidigt.
Å jisses vad det snöar här, flingorna är stora som pingisbollar og!
Hoppas ni haft en bra söndag

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback