Då åker jag...

2011-06-25 @ 11:30:32
....mot flygplatsen och vidare till Oslo. Om bara några timmar får jag se min kära Are igen. Det var inte längesen vi skildes åt, men det känns som en evighet. Det ska bli kul att vi nu ska få uppleva Roskilde festivalen tillsammans. Det är något nytt för mig. Att till exempel bo i tält och så. Det kommer förmodligen bli en utmaning, men man får väl testa sig själv lite grann. Jag vet ju inte hur det är förrän jag har prövat. Och nu får jag ju chansen till det! :)
Känner mig lite smått nervös dessutom! Även fjärilar i magen, för jag får ju träffa Are. Dock jobbar han när jag kommer i eftermiddag, så jag får tillbringa några timmar själv i huset. Men jag ska nog kunna sysselsätta mig!
Hej då

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback