SUMMARY

2011-02-07 @ 22:41:02
Jag är verkligen inte bra på att uppdatera i bloggen. Men jag känner att jag inte har något roligt att berätta. Men när jag har tid att uppdatera så orkar jag helt enkelt inte för man har varit helt utmattad efter heldagar i skolan.
Lite småsaker som inträffat har varit invigning till SVINA, där jag fick dränkas i öl. Bilder kommer snart, hoppas jag! Det var inte det trevligaste man upplevt! Men roligt var det förutom hur kallt det var eftersom vi gjorde det utomhus! Jag stod i min ovve och i behå då de dränkte oss nya SVINAiter. Gissa om vi blev blöta! Invigningen var i torsdags och NU som först är min ovve torr. Den har hängt på en tvättställning i 4 dagar nu. Jag har ingen bra ventilation i lägenheter och inte heller någon balkong som man skulle kunna hänga ut den. Det har inte varit lätt då tvättställningen tog upp hela utrymmet på toaletten.
Jag gjorde även något dumt den kvällen. Jag gick med i Buffalo! Det är en klubb där man ska dricka med den hand man vanligtvis INTE använder. Till exempel jag som brukar dricka ur flaskan med höger hand, måste nu dricka med vänster hand på dessa fester. Hänger ni med? Och om jag dricker med högerhanden, måste jag svepa det jag har i flaskan. Det hände mig en gång och då hade jag precis öppnat en 50 cl cider. Det var inte roligt att halsa! :S
Dagen efter var jag en av de utvalda som fick städa lokalen vi var i och det var inte mysigt! Var glada för att ni inte var där och fick städa efter alla grisar (jaja, vi är ju SVIN, varför ingår vi annars i SVINA?).

I början av förra veckan hade vi tenta i matematik och vet ni: JAG FICK FULL POTT! ALLA RÄTT!
Jag blev verkligen asglad, för det kommer aldrig hända på någon annan tentamen. Matematik är iaf något som jag kan behärska någorlunda. (tydligen)
Nu längtar jag till fredag! Jag åker till Norge och hälsar på min pojkvän i några dagar. Det ska bli så härligt! Vi har inte setts på en månad och nu vill jag inte vara ifrån honom längre. Jag hoppas han är beredd på megakramar! :)

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback