Inte billigt med kurslitteratur

2010-11-02 @ 23:33:34
Inte varit så effektiv som jag borde ha varit idag, men ändå gjort ganska mycket. Gick upp strax efter 8, tog en promenad på 40 minuter. Sedan blev det frukost och ett avsnitt av OTH. Därefter redo för skola! Jag fick hjälp med dem sista frågorna till marknadsföringen så nu är det bara att pränta in dem i huvudet till på torsdag. Det ska väl kunna gå hoppas jag. Gick från skolan strax efter 4, till studentbokhandeln och köpte böcker till dem kommande två kurserna. Kändes väldigt bra när det försvann 1350 kr på 3 böcker! Yeees!

Nu sitter jag i sängen. Gör inget. Pluggade förut, men så var jag tvungen att ta disken igen för ett berg hade byggts. Jobbigt! Så idag blir nog inget mer plugg heller. Alldeles för trött. Sa bli skönt med några dagars semester sen efter torsdag! :)



Kommentarer
Postat av: Sabine

kurslitteratur är bajsdyrt!!!

2010-11-04 @ 11:00:25
URL: http://enibas.blogg.se/

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback