Tog stigen till ett topphumör idag

2010-03-06 @ 20:14:27

Varit en underbar dag idag. Solen var högt upp och värmde. Himmlen var klarblå och man blir så glad av det fina vädret. Kan det vara tecken på att våren äntligen är på väg?
Dock fick jag inte njuta av vädret speciellt mycket då jag var fast inomhus och var tvungen att jobba. Det var väldigt lugnt på jobbet idag, fram tills det var stägningsdags. Då skulle det självklart komma en himla massa folk.
Men vi kom iväg ganska snabbt. Slapp stänga själv idag, men imorgon stänger jag själv igen.
Jag blir så glad av allt nytt folk man träffar. Vissa kan vara grinigare än andra och vissa gör ens dag. Är de på gott humör blir man själv på gott humör. Det uppskattas oerhört mycket!

På väg hem kunde jag bara tänka på hur snabbt jag ville komma hem och kunna njuta av en promenad i solen. Man får ta vara på den tid man får med solen. När jag kom hem såg jag att syrran var här. Det var snabbt in, prata lite om vad som hänt under dagen, sen så frågade jag syrran om hon ville följa med på promenad. Och självklart ville hon det. Vi var ute och gick en timme. Det var riktigt skönt. Mycket prat och skvaller som vanligt.

Har precis ätit lite mat, flygande jakob, jättegott. Är det tillåtet att gotta sig på lördagar eller ska man vara nyttig och låta bli sötsakerna? Jag får nog tänka på det......

Vid 9 tänkte jag se Bröllopsduellen med Kate Hudson och Anne Hathaway, den verkar rolig. Det är ännu 45 minuter tills dess, så vad ska man hitta på så länge. Aa, man får väl zappa igenom kanalerna några gånger. Inte för att det kommer något nytt om man har bläddrat igenom den en gång.

Ja, ett lite längre inlägg blev det idag, men ta det med en nypa salt.

XXX


Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback