Running up that hill

2010-03-04 @ 12:15:56
Nu var det ett tag sen igen. Men livet leker och det har varit rätt mycket att göra. Visst skulle jag kunna ha tagit mig tio minuter att skriva ett inlägg lite snabbt, men fantasin har inte flödat.
Jag har sportlov nu i alla fall och hälften av veckan har redan sprungit iväg. Tiden går fort. Snart sitter man väl på båten på väg till Stockholm och bara en vecka efter man kommit hem sticker man iväg till Borås och hälsar på bror Freddy. Det är mycket som händer nu i mars och i april. Kan ni förstå att det redan är mars?
Den här veckan har varit lugn. I söndags jobbade jag och även i måndags. Jag kände att det gick riktigt bra i måndags. Tänk första gången jag stängde....då tog det mig 1 h 45 minuter, men i måndags tog det bara 30 minuter. Det går åt rätt håll i alla fall. Nu ska jag bara försöka hålla det nere så mycket.

Efter jobbet i måndags åkte jag hem till Josefina. Där fick jag lite mat eftersom jag inte hade ätit nånting på jobbet och sen klockan 12 på dagen. Så det var snällt att hon tänkte på mig. Sedan såg vi på film, även hennes pojkvän var med. Vi såg Forrest Gump, den här gången när vi såg film så somnade vi inte i alla fall. Jag åkte väl hem vid halv 2-tiden.

I tisdags kom Mikaela hit och vi jobbade med projektarbetet, men så jävla typiskt så ska nånting hända. Ett stort misstag gjorde jag. Viktiga dokument raderades. Eftersom det var från en annan hårddisk än den på datorn så är risken att det försvann permanent och var inte det just det som hände...JO! Jag var seriöst på go väg att börja gråta. Jag hoppas innerligt att jag har det kvar det i skolan annars måste jag göra om kanske ganska mycket. De är så typiskt att det ska hända just mig!

Igår tog jag det lugnt. Var lite uttråkad, men vissa dagar vill man inte göra nånting. Jag tog däremot en promenad. Det var riktigt underbart och uppfriskande. Det var kallt, men solen var högt upp. Gjorde även några fina moves då det var ett ganska halt väglag. Men men... :)

Nu lagar jag lite mat. (Även till pappas matlåda imorgon). Får se hur resultatet blir. Det ska bli intressant att se hur det smakar! Det är snart klart.
Lyssnat samtidigt på musik och sjunger med till Running up that Hill med Placebo. Awesome!
Nu ringde klockan till riset!
MAT, HUNGRIG!

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback