Hjärtat i en nallebjörns famn

2010-03-14 @ 21:53:06
Det var en rätt lugn dag idag på jobbet. Visst var det ganska mycket folk, men de kom i alla fall inte samtidigt som det ofta har blivit. Men inte idag och det har varit skönt.

Efter jobbet körde jag införbi mormor och morfar, lämnade av några semlor som blev över och wienerbröd som egentligen skulle kastas. Det är så härligt när de blir glada när man kommer med något till dem. Men det är de helt klart värda. Älskar dem!
Jag kom även hem med en räkmacka (som egentligen också skulle kastas) och den gav jag mina pappa, för jag vet hur mycket han tycker om dem. Och jag kan även intyga att räkmackorna från jobbet är hypergoda, det är som om man dött och kommit till himlen då man tar en tugga.

Sitter i soffan nu, halvt död och gottar mig med lite godis. Jag tänkte vara uppe en liten stund till innan det är dags för sängen. Jag ska FÖRSÖKA gå upp tidigt imorgon och plugga lite innan skolan. Måste bli mer motiverad och disciplinerad. Men det är svårt!

I miss you a bit my teddybear :)


Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback