En fredag i mars

2010-03-12 @ 23:20:56
Har mått sisådär idag. Lite bakis kanske. Var på treafest igår! Först tillbringa vi tiden hos Frida sedan drog vi ned till O'learys, där var det dock rätt dött. Därefter en lite promenad ned till Hamnplan. Man känner verkligen inte kylan när man är LITE på lyset. Jag var då inte det så mycket, hur kunde jag vara det efter bara 2 groggar och 1/3 cider? Nej då, helt omöjligt. Men ändå har man känt sig off idag. På Hamnplan var det ganska lite folk där också. Lite konstigt om jag får säga det. Men det var roligt ett tag iaf. Jag gick hem ganska tidigt. Typ runt 1. Det var sannerligen en LÅÅÅÅÅNG backe uppe som man skulle pina sig genom. Var helt överlycklig och lättad när man kom hem till syrran och fick lägga sig under det varma täcket i soffan som hon bäddat åt mig. Rara syster yster!

Sen var det skola igen klockan 8. Kom dock 10 minuter försent. Men det är en bit att gå från syrran, så dessvärre kom jag lite sent. Ja, idag har man varit allmänt trött. Och man blir ju inte speciellt pigg av att höra att man ska ha beeptest på idrotten. Ingen motivation till det överhuvudtaget. Men men, tyckte det gick hyfsat bra.

Fler än jag som såg lets dance.....kan ni förstå att willy gick till semifinal, jag höll på att gå i taket. Hur röstar folket egentligen? Borde det inte vara dags att ta ifrån dem makten från det här snart innan de förstör allting?

Ser på tv nu och tar det lugnt. Jag är trött, har ont i huvudet, ont i magen. Blää! Men vill vara uppe en stund till och njuta av fredagkvällen !

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback