Två dagar kvar

2010-06-01 @ 20:27:12
Tisdag idag och fick nästintill en utskällning av syster som tycker jag uppdaterar för dåligt här i bloggen. Men jag kan väl egentligen inte sätta mig emot det, för det är trots allt mer än 3 veckor sedan sist.

Dåligt att komma med ursäkter eftersom det tar knappt 10 minuter att skrapa ihop ett litet inlägg som förhoppningsvis någon läser. Ja, det ska väl vara syrran då.

Har haft mycket i skolan på sista tiden eftersom det är slutspurten nu. Studenten på torsdag! Vilket är helt sjukt! Kan inte riktigt förstå det! Det kommer kännas konstigt på fredag morgon då man vaknar upp och verkligen förstår att man inte går i skolan igen, nånsin! (ja, om man då inte bestämmer sig för att plugga vidare på högskolan.) Usch! Hemskt! Hoppas jag kommer in på högskolan jag sökt till! Då flyttar jag härifrån!

Förra tisdagen sattes betygen och vi har inte gjort ett dugg i skolan sedan dess. Nu måndag och tisdag har vi fixat med studentvagnen och den ser nu riktigt bra ut. Bättre än vad vi har kunnat föreställa oss! :) Det kommer bli fantastiskt!

Sådär, nu kanske syster yster blir glad över att jag skrev lite :)
Vem vet nu när nästa gång blir :)

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback