Sunny Sunday

2010-06-27 @ 21:38:49

Sitter och tänker alldeles för mycket på vad jag kan skriva idag. Inte mycket har hänt som är värt att ta upp. Jag har i alla fall jobbat idag. Det var rätt mycket att göra, förutom att när jag blev själv så var det inte många som kom dit. Det var rätt skönt. Jag trodde jag skulle komma därifrån relativit tidigt, men icke sa nicke. Men det var bara för att vissa saker började strula. Det var inte roligt.

Sedan hämtade jag min jeansjacka som jag glömde hos min kompis i fredags. Därefter hem och bara vila benen och ta något att äta. Jag kommer hem och ser att poolen är fylld med vatten. Woho, nu kan man säkert snart ta sitt första dopp i vår nya pool. Duken lades i iförmiddags. Så mycket har hänt idag.

Fick även ett fint röstmeddelande på telefonen idag. Men blev lite arg efteråt igen. Jaja, skoj skoj.

Jag tänkte faktiskt nu lägga mig i sängen en stund och läsa. Mja, får väl se hur det blir med det, för jag kanske somnar. Tröttheten har legat i sen 5 i eftermiddags. Så nu blir det att ta det hyfsat lugnt i en vecka, då nästa pass på jobbet blir.

Godnatt


Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback