Solen värmer

2010-06-26 @ 21:43:21
Fick sova först 6 imorse. Förbaskade grannar som har fest hela natten dessutom! FRAM TILL 6! Det var inte klokt. Hur orkar man liksom?

Jag fick 4 timmars ordentlig sömn. Jag kunde inte sova längre, eftersom det blir så ljust på mornarna nu. Men ska verkligen inte klaga nu då värmen, solen och sommaren äntligen har hittat hit. Jag låg ute ungefär från klockan 11, halv 12 till över 4. Det var riktigt skönt. Satt där inoljad med en bok i handen.

Vi bestämde för att äta pizza ikväll, jag var sååå sugen. Så pappa skulle ringa och beställa, men ingen svarar. Till slut kommer han fram: Det skulle ta 1,5 h innan vi fick våra pizzor. Vi var ju så sugna så vi fick helt enkelt vänta. Det var en lång väntan!
Det sa sluuurp så var den uppäten, förbaskat hungrig var man och god var den. Som vanligt alltså!

Kanske ska ta nååågon godisbit ikväll också?

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback