För jag ska taaaa studeeenteeen!

2010-06-02 @ 22:45:09
Är fullständigt överlycklig idag. Mest för att studenten är imorgon vilket jag ännu inte riktigt kan smälta och att man fick en sådan underbar känsla i skolan där den ABSOLUT sista dagen tillbringades. Nu är tryggheten över och den kommer jag sakna och självklart alla vänner som man fått genom åren. VI FÅR INTE GLÖMMA VARANN!

Jag blev i chocktillstånd då jag även blev tilldelad ett stipendium för goda studieresultat. Det hade jag inte kunnat ana! Det gjorde verkligen min dag!

Jag åkte hem till mormor och morfar som jag inte träffat på år och dag kändes det som och dem var de första som jag visade min betyg och stipendiet för. Kan fortfarande inte förstå det!

Drog sedan hem, var på så glatt humör att jag satte full volym på i bilen och började städa bilen. Den såg bedrövlig ut invändigt, men jag vet inte om det faktiskt blev bättre? Kanske ytterst lite!
Solen gassade där på framsidan så satte mig i en solstol en stund och njöt av värmen! Vilket det även ska bli imorn! Så det kommer bli jättebra tror jag

Nu ska jag sova, för man ska upp 6 och göra sig i ordning. Halv 8 blir det champagnefrukost. 9 åker vi ned till Wisby Strand och 12 börjar utsläppet. Vi blir bland dem sista, runt halv 2. Sen så, då jädrans ryker det om vagnarna!

Ha det gott!
Puss

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback