Disappointed but satisfied

2010-06-21 @ 22:09:17
Fick mitt lönebesked skickat till mig ikväll. Jag måste säga att det var en smått besvikelse. Trodde att den skulle vara lite högre än förra månaden, men den var otroligt nog lägre.. Hmm?
Säkert bara vad jag har fått för att jag jobbade mer den här månaden än förra, men när jag tänker efter så stämmer det nog inte. Jaja, jag kan inte säga att jag är missnöjd. Det är iallafall pengar, viktiga slantar.

Och WOW, fick även löneförhöjning. Men det var väl inget att hurra för, bara nån krona. I alla fall nånting, så ska väl inte klaga. Jag är nöjd. Nästa månad blir det åtmistone betydligt mer jobb. Inte så mycket i början, men från mitten och framåt blir det nog väldigt bra.


Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback