School starts tomorrow

2010-01-07 @ 21:46:07
Jaha, då var lovet slut. Skolan börjar imorgon igen efter nu 3 veckors lov. Jag vet inte om det känns skönt. Men det känns bra att man får träffa alla igen, vissa i alla fall. Vi i klassen kommer nog ta död på varandra innan skolan är slut. Det är inte lätt att komma överens. Vi får väl se imorn om det kanske har blivit någon förbättring. Vi håller tummarna för det.

Uppsatsen är klar, men jag kan inte säga att jag är nöjd med den. Jag har gjort det jag kunde och det får räcka för den här gången. Det var faktiskt en riktigt svår uppgift vi fick och jag var inte ensam om den saken.

Också skönt att jag inte börjar förrän halv 10 imorn, jag har tydligen ingen lektion imorgon bitti. (Kursen börjar på tisdag igen).  Sovmorgon!
Och idrott också, där vi tydligen ska vara ute: SKIDOR! NEEEEJ! Jag tycker verkligen inte om att åka skidor, kanske för att jag inte kan! Haha, tydligen åker man bara framåt säger Bella :P

Nää, ska faktiskt ta och komma i säng nu. Ska först bara plocka ihop alla grejer som behövs imorgon. Viktigast är uppsatsen, annans är jag rostad!


Kommentarer
Postat av: tobbe

Hej! Tobbe har börjat blogga igen! Bloggen kommer handla om pappakänslan hur det är att bli pappa!

Anledningen till varför jag slutade var att det kom upp vissa saker som jag ej kan nämna här, men det var också för min kamera gick sönder. Men nu är man på fötterna igen =) Ta en titt om du vill!

2010-01-08 @ 17:03:28
URL: http://tobiasbloggen.blogg.se/

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback