Pennan ligger här i röran

2010-01-05 @ 14:10:50
Allt är en enda stor röra här. Papper utkastade huller om buller på skrivbordet. Absolut INGEN ordning över huvudtaget. Jag är en enda stor virrpanna för tillfället.
Så många texter att hålla reda på.
Så många anteckningar att hålla reda på.
Så många böcker att hålla reda på.
Och nu hittar jag inte min penna heller. Försvunnen! Aaah!
Nej, calm down. Det ordnar sig. Det gör det alltid. Var hade jag pennan sist?
Eftersom allt ligger i en flera olika högar här så borde den ligga här nånstans.

Jag har i alla fall haft tur att få ned LITE på uppsatsen. Men den är LÅNGT IFRÅN KLAR!
Ska fortsätta med den nu. Men först få lite ordning och hitta min penna.


Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback