Ohej vilket stohej

2010-01-10 @ 21:04:59
Shit vad vilt det blev igår. Men gud så kul det var.
Först var det förfest hos Frida K. Det var jag, Frida K, Frida H, Caroline och Isabelle. Prata och dricka! Jättemys.
Sen blev det taxi ner till Hamnplan till 20 i 12 ungefär. Inte så mycket folk där än, men det struntade vi i. Vi gick ut på dansgolvet och dansade häckarna av oss. Hilarious!
(20 minuter kvar till den 10:e)
Min bror skulle tydligen vara där nere också. Mor och syster sa tydligen till Dennis att inte supa mig full. Men det gick tyvärr inte som de tänkte sig. Jag mötte han 10 i 12 och han kramade om mig och sa att jag skulle komma om några minuter så skulle jag få välja vad jag ville i baren. Så först gick vi alla upp på dansgolvet och dansade lite till innan klockan blev 12. När klockan var 2 minuter i 12 gick vi ner till baren där brorsan satt och vänta. Först fick jag en shot (Boooom). Sen så beställde han in champagne (han trodde bara det var ett glas till mig, men bartendern som Dennis kände kom fram med en hel flaska) Så alla mina vänner fick varsitt glas också. Det var gött det. Jag tog väl säkert 3 glas champagne. Haha. Så vi skålade strax efter 12 för nu var det min födelsedag. 19 år va! Vännerna började sjunga för mig och det var hemskt vad allt folk skulle börja stirra då! Men haha!
Sedan blev det några drinkar som jag inte vet namnet på för det bara kom in nya. DRICK helt enkelt bara! Mm, så jag får väl säga att gårdagen/natten var min första RIKTIGA fylla. Det måste det varit för jag kunde inte ta mig hem till syrran själv. För det första fick någon annan ringa henne och säga att hon fick hämta mig (jag brukar inte dricka så mycket och jag brukar därför kunna ta mig till henne själv) Men jag hade nog liggat i ett dike om det inte varit för mina vänner som tog så väl hand om mig. TACK FÖR ALL HJÄLP!

(Bilderna är tagna från Bella och Carro)














































Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback