Mycket förvånad - men glad

2010-01-26 @ 23:24:40
Knappt 4 timmars sömn inatt. Men det har jag mig själv att skylla. Men jag har faktiskt inte haft någon nöd idag, eftersom jag har känt mig allmänt pigg. Konstigt! Visst, nu känner jag av tröttheten. Jag skulle ha gått och lagt mig tidigare ikväll, men jag kände att jag ville få svenskan klar. Och nu är det nog bara en lite grej, men på den uppgiften ska man vara två. Yesbox, och imorn ska jag plugga på geografin för vi har prov på fredag. Än så länge känns allt lugnt. Bara jag inte får panik på torsdagkvällen.

Fick även idag veta vad jag tjänar i timmen. Jag blev väldigt förvånad för så hade jag inte föreställt mig min timlön. Jag är riktigt nöjd. Min första egen förtjänta lön. Stolt över mig själv om jag får säga så! Pengarna kommer in på kontot på fredag. Jag fick även mitt nya schema (för februari månad), och det ser riktigt najs ut. På lördag är nästa arbetspass, då ska jag jobba mellan 11-16.

Nu ska jag nanna kudden. Nu har jag gjort vad jag kan idag och det får räcka. Det är en ny dag imorgon.

Godnatt

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback