Min mjuka malekudde

2010-01-18 @ 20:02:21

Jag vill ha min kudde som jag kan krama om, men den är hundratals mil härifrån. Jag saknar den. Jag vill känna dess värme mot min kind. Jag vill att den ska hålla om mig lika hårt som jag vill hålla om den. Jag vill ha min mjuka kudde nu! Om vi kan få det att fungera så kanske den kommer om lite mer än en månad. Men det är bara om vi kan samsas.
Min kudde ska vara min beskyddare. Men sen bara några dagar efter kommer den åka igen. Men jag vill ha den nu. Jag struntar i om det bara är för några dagar. Jag saknar den alldeles för mycket så jag bryr mig hur länge jag får tillbaka den.

Jag vill att han ska vara min kudde!


Kommentarer
Postat av: ღ Sabine

åh sånt är så jobbigt..

2010-01-19 @ 17:21:46
URL: http://enibas.blogg.se/

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback