It feels pretty close

2010-01-19 @ 22:00:03
Jag har kollat priser på resan och på hotell, men fy fick priser säger jag på hotell. Way much! Men vi börjar komma nån vart med det här och det känns skönt. Det börjar närma sig och jag vill verkligen göra det nu. Allt är inte bestämt men jag hoppas det kan lösa sig till slut.

Imorgon kväll är det jobb som gäller. Från ca 4 till 9 ska jag jobba. Så jag behöver nattens sömn. Men några minuter till måste jag vara uppe, bara så att jag fått skriva färdigt det jag gör för tillfället. Måste ju jobba lite idag efter som jag förmodligen inte kommer kunna göra nått imorn när jag kommer hem. Det beror på hur dags jag kommer hem, för det första jag behöver göra då är att få nått i magen. För att jag vet inte hur jag ska kunna få nått i magen innan jag börjar jobba på grund av att skolan har precis slutat när jag börjar. Hmm, får försöka tänka ut nått.....?

Först och främst vill jag inte tänka på det nu. Så jag tänker faktiskt fortsätta med det arbetet jag håller på med. I alla fall någraminuter till som sagt.


Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback