Idag är en speciell dag ---- *

2010-01-03 @ 16:59:54

Vaknar på fel sida av sängen. I vanliga fall ligger jag på vänstra sidan, men inte den här gången. Hmm, måste fundera på varför..?
Har inte haft några tankar alls på vad jag skulle vilja ha gjort idag. Bara haft en tanke som jag VERKLIGEN borde ha gjort dock: Svenskan - Fredag!
Jag hade fel igår. Men jag försökte verkligen, tro mig! Men vem vill sitta och skriva på en uppsats när man har lov..? Fast jag har inte mycket till val. Imorgon LOVAR jag att jag åtminstone ha skrivit och läst nånting. Jag behöver bara en liten knuff för att sätta igång. Det är det som är det svåraste. Att sätta igång!

(okej, ska vara ärlig. Jag har haft andra tankar idag också. Dem har jag delat med en person. Han vet nog vem han är...)

----*
Det är exakt en vecka tills jag blir ett år äldre. (en ålder som man gärna kan hoppa över)
Det är exakt 5 månader tills jag tar studenten (en tid som ska minnas)

Lägg det här på minnnet! =)


Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback