"I see you - I see IN you!"

2010-01-11 @ 23:16:37
Varit en ganska intensiv dag. Var på jobbet i morse, och det var mycket intressant, men svårt. Det kommer att ta tid att lära sig allting. Mycket introduktion idag bara. Sen var det skolan efter det som gällde. Räkna matte!

Skolan slöt halv 4, så jag och Frida åkte ner på stan, men hon skulle iväg tillbaka till skolan för lite träning. Men jag fick gå på stan till 5 för då slöt syrran jobbet. Halv 6 gick vi och såg Avatar på bio! Love it! Så jäkla grym. Lite besviken på början, men inte på grund av innehållet i filmen utan på grund av att man inte fick läsa hela undertexten. Det tog minst 10 minuter innan de gjorde något åt det. Det var det enda negativa, annars var filmen jättebra! Värt vartenda öre!

Kom hem vid 9 (filmen var ju lång). Åt lite mat (tårta från gårdagen). Sedan blev det lite matteräkning. Måste komma ifatt lite. Nu har jag tagit paus. Borde nog sova nu för imorgon är det en lång dag som väntar. Först skola från 8 till 14, sedan jobb från 15.30 till 21. LÅÅÅNG dag! :) Men det ska jag fixa! :)

Bye

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback